Sådan stopper du et iOS app abonnement

You may also like...

6 Responses

  1. Lars Schneevoigt siger:

    Hej.
    Min datter har lige været ude for det samme, dog “kun” 389,- om ugen for
    Horoscope And Astrology, Horoscope And Astrology VIP som fik tilbudt i tre dage via instagram. Hun har lige fået kontoududtog og de har trukket 4 gange 389,-. Er der slet ingen mulighed for at få de penge tilbage? Hun slettede appen under 10 minutter efter hun havde downloaded den. Jeg skrev en længere smøre under “rapporter et problem” men da jeg klikkede send stod der blot at:” Dette køb er ikke kvalificeret til en refundering.” og:”Du kan få yderligere hjælp med dette emne ved at gå til Support til abonnementer og køb.” hvor jeg endnu ikke har lykkedes i at finde hjælp.

    • Casper Olsen siger:

      Hej Lars

      Det ikke nok at slette App’en, du skal også ind og fjerne abonnementet. Det håber jeg dog du har gjort allerede, da du har fundet vores guide.

      Når du har gjort dette, vil jeg anbefale du kontakter itunes Kunservice telefonisk. Gå ind på følgende side og Scroll lidt ned på følgende link og så klik på linket under “Ønsker du at tale med en?”

      https://support.apple.com/da-dk/itunes

      Du skal dog lige svare på et par spørgsmål om hvad det drejer sig om, inden du får mulighed for at planlægge et opkald, hvor de ringer til dig/din datter, eller få et nummer hvor i ringer til dem med det samme, evt med lidt ventetid til følge

  2. Lars Nielsen siger:

    Artiklen medvirkede til at løse datterens problem med en betalingsabb. som havde kørt i flere måneder (78 kr pr mdr), så tak for hjælpen med at komme dette til livs. Jeg troede fejlagtigt at det var nok at slette App’en. Er det nødvendigt at tjekke iPads når man nu har slettet det på mobilen?

    • Casper Olsen siger:

      Hej Lars.

      Jeg er glad for at høre vores guide har hjulet dig til at få stoppet abonnementet. Det desværre en udbredt misforståelse, at bare fordi man sletter app’en så stopper evt abonnement også.

      Abonnementet er bundet til iTunes brugeren og ikke til enheden, så det burde ikke være nødvendigt at tjekke iPad også.

  3. Jesper siger:

    Jeg har annulleret et abonnement, men selvom abonnementet er stoppet og udløbet fremgår det stadig på abonnements siden under mit Apple id, kan man ikke få det fjernet helt?

    • Casper Olsen siger:

      Jeg tror ikke der muligt at fjerne fra oversigten over abonnementer, men det burde fremgå tydeligt at der er tale om et abonnement som ikke bliver fornyet automatisk længere.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *